Veel gestelde vragen:
 
  • Hoelang krijg ik garantie op de producten?
Standaard geven wij 2 jaar fabrieksgarantie op al onze producten, tenzij anders wordt vermeld in de productomschrijving.
 
  • Wat is de levertijd van de producten?
In de meeste gevallen verzenden wij binnen 1 werkdag na uw bestelling, mits voor 17:00 uur besteld. Dit wordt tevens vermeld bij de productomschrijving. Vervolgens zal de transporteur 1 à 2 werkdagen erover doen om de producten bij u thuis af te leveren, voor bezorgingen naar Belgie of Duitsland kan dit tot 5 werkdagen duren.
 
  • Heb ik perse een Paypal account nodig om met creditcard te betalen?
Nee, u kunt met een creditcard ook als gast via Paypal betalen. Hiervoor heeft u dus geen Paypal account nodig. Indien u via automatische incasso (van uw bankrekening) wilt betalen heeft u wel een geverifieerd Paypal account nodig.
 
  • Wanneer adviseert u om het systeem te laten installeren?
In de meeste gevallen zult u uw systeem prima zelf kunnen installeren, bij ieder systeem zit een duidelijke handleiding. Vooral omdat de systemen die wij standaard in onze webshop verkopen draadloos zijn is het zeer eenvoudig en snel te installeren. Wij adviseren u pas om het te laten installeren indien u veel extra`s eist van uw systeem zoals het koppelen van camera-systemen, home-automation en/of internet access.
 
  • Ik wil wel het systeem bij u kopen, maar wil het wel laten installeren. Wie raad u aan?
Omdat al onze systemen draadloos werken en eenvoudig te installeren zijn, adviseren wij u om eerst in uw omgeving te informeren of iemand dit voor u zou willen doen. Wilt u echt een installateur nemen dan adviseren wij om op Ilocal.nl te kijken of u een installateur kunt vinden in uw buurt. Mocht u hier ondersteuning in willen, dan kunt u contact met ons opnemen zodat wij samen met u de mogelijkheden bekijken.
 
  • Verzend u ook producten naar het buitenland?
In onze webshop heeft u enkel de mogelijkheid om een Nederlands, Belgisch of Duits adres op te geven. Voor bestellingen die naar overige landen moeten worden verstuurd kunnen wij een seperate offerte maken. U kunt hiervoor contact met ons opnemen, geef dan a.u.b. door om welke producten het gaat en naar welk adres deze moeten worden verstuurd.
 
  • Wat zijn de voordelen van een GSM module in een alarmsysteem?
Het voordeel van een GSM module is dat deze moeilijker te saboteren is, een analoge lijn kan immers worden doorgeknipt door een inbreker. Daarnaast hebben enkele systemen de optie om een GSM module + PSTN (analoge lijn) kiezer te hebben, het voordeel is dan dat er altijd een backup is. De GSM kiezer kan naast het telefonische alarmeren tevens SMS berichten verzenden om u te informeren.
 
  • Moet er een SIM-kaart in een GSM module?
Ja, net als in een mobiele telefoon dient er een SIM kaart in de module te worden geïnstalleerd. Dit mag zowel een prepaidkaart als een abonnement zijn. Let er wel op dat u tijdig uw beltegoed opwaardeert in het geval van prepaid!
Simkaarten zijn los verkrijgbaar in de meeste grotere warenhuizen en drogisterijen.
 
  • Kan ik mij het beste wel of niet aanmelden bij een meldkamer?
Het Focus ST-V systeem ondersteunt doormeldingen aan een meldkamer. Echter kan het systeem ook een aantal telefoonnummers bellen en/of SMS berichten versturen wanneer er een alarm melding is. De overweging voor een meldkamer is afhankelijk van uw budget en de wensen, gezien een meldkamer een maandelijks abonnement met zich meebrengt.
 
  • Ik kan het product wat ik zoek niet vinden in jullie webshop
Indien u een product zoekt wat niet in onze webshop staat kunt u via het contactformulier of via email een offerte aanvraagen waarin u duidelijk aangeeft wat u zoekt en hoeveel u hiervan nodig heeft. Wij zullen dan (indien mogelijk) zo spoedig mogelijk een passende aanbieding voor uw maken.
 
Staat uw vraag er niet bij? Neem a.u.b. contact met ons op!

info@mijnhuisbeveiligikzelf.nl